Rozdíly
Zde můžete vidět rozdíly mezi vybranou verzí a aktuální verzí dané stránky.
Obě strany předchozí revize Předchozí verze Následující verze | Předchozí verze | ||
gallery:fdvr:2016_11_25-fdvr-trebic [2016/12/19 16:59] admin |
gallery:fdvr:2016_11_25-fdvr-trebic [2017/03/18 11:58] wagenknechtd |
||
---|---|---|---|
Řádek 1: | Řádek 1: | ||
+ | {{:gallery:2016_11_25-fdvr-trebic:2016_11_25-fdvr-trebic-dw-001.jpg?1 |}} | ||
====== 25. 11. 2016 Třebíč ====== | ====== 25. 11. 2016 Třebíč ====== | ||
<panel type="success" title="Reference ze ZŠ kpt. Jaroše, Třebíč"> | <panel type="success" title="Reference ze ZŠ kpt. Jaroše, Třebíč"> | ||
- | + | Dobrý den,\\ | |
- | Dobrý den, | + | |
chtěla bych pochválit a poděkovat týmu lektorů vedeném Vojtěchem Vozdou z Vaší fakulty, kteří 25. 11. 2016 lektorovali program Fyzika do vlastních rukou v naší základní škole v Třebíči. | chtěla bych pochválit a poděkovat týmu lektorů vedeném Vojtěchem Vozdou z Vaší fakulty, kteří 25. 11. 2016 lektorovali program Fyzika do vlastních rukou v naší základní škole v Třebíči. | ||
Domlouvání a komunikace byla skvělá, na čem jsme se domluvili, klaplo do puntíku. | Domlouvání a komunikace byla skvělá, na čem jsme se domluvili, klaplo do puntíku. | ||
- | Nejúžasnější bylo ovšem nadšení dětí, které přišly do učebny fyziky. Pokusy si žáky získaly na 100%, žáci o nich vyprávěli ostatním učitelům v jiných předmětech, a tak se ke mně dostal skvělý ohlas Vašeho projektu a práce Vašich lektorů od mých kolegů. | + | Nejúžasnější bylo ovšem nadšení dětí, které přišly do učebny fyziky. Pokusy si žáky získaly na 100%, žáci o nich vyprávěli ostatním učitelům v jiných předmětech, a tak se ke mně dostal skvělý ohlas Vašeho projektu a práce Vašich lektorů od mých kolegů.\\ |
- | + | Pokusy si prošli žáci od 6. do 9. ročníku a všichni byli neskonale nadšení, vyprávěli o tom, co viděli a co se dozvěděli, v dalších hodinách. Díky ohlasu se přišly podívat i kolegyně, které odcházely nadšené a nadšení šířily i doma. Ty, které nepřišly, mě na chodbě zastavovaly a chválily lektory a jejich výkon, protože žáci o fyzice mluvili celé hodiny. Velký ohlas měla fyzika i doma u žáků, mám velice kladnou a pochvalnou zpětnou vazbu od rodičů. Ti velice kladně hodnotili, že lektoři přijeli za dětmi do školy s tak náročným programem bez nároku na odměnu.\\ | |
- | Pokusy si prošli žáci od 6. do 9. ročníku a všichni byli neskonale nadšení, vyprávěli o tom, co viděli a co se dozvěděli, v dalších hodinách. Díky ohlasu se přišly podívat i kolegyně, které odcházely nadšené a nadšení šířily i doma. Ty, které nepřišly, mě na chodbě zastavovaly a chválily lektory a jejich výkon, protože žáci o fyzice mluvili celé hodiny. Velký ohlas měla fyzika i doma u žáků, mám velice kladnou a pochvalnou zpětnou vazbu od rodičů. Ti velice kladně hodnotili, že lektoři přijeli za dětmi do školy s tak náročným programem bez nároku na odměnu. | + | Velké díky patří Vašim lektorům, kteří pracovali na plný výkon a celé čtyři hodiny se s úsměvem vypořádávali s hlukem ve třídě, zvídavými otázkami, žádostmi o opakování pokusů apod. Díky výborným výkonům lektorů děti odcházely z učebny fyziky jen nerady do dalších hodin.\\ |
- | + | Děkuji za perfektně odvedenou práci lektorů a jejich entuziasmus, jak zpopularizovat fyziku u dětí na základní škole.\\ | |
- | Velké díky patří Vašim lektorům, kteří pracovali na plný výkon a celé čtyři hodiny se s úsměvem vypořádávali s hlukem ve třídě, zvídavými otázkami, žádostmi o opakování pokusů apod. Díky výborným výkonům lektorů děti odcházely z učebny fyziky jen nerady do dalších hodin. | + | Předejte prosím moji chválu nadřízeným týmu lektorů a moje díky za přínosný projekt.\\ |
- | Děkuji za perfektně odvedenou práci lektorů a jejich entuziasmus, jak zpopularizovat fyziku u dětí na základní škole. | + | S pozdravem\\ |
- | + | ||
- | Předejte prosím moji chválu nadřízeným týmu lektorů a moje díky za přínosný projekt. | + | |
- | + | ||
- | S pozdravem | + | |
Mgr. M. Bendová, Základní škola Třebíč, ul. Kpt. Jaroše 836 | Mgr. M. Bendová, Základní škola Třebíč, ul. Kpt. Jaroše 836 | ||
</panel> | </panel> | ||
{{gallery>:gallery:2016_11_25-fdvr-trebic}} | {{gallery>:gallery:2016_11_25-fdvr-trebic}} |